Uzante de comunicare in Business

Consultantul programului

Petre Nicolae

Grupul tinta al programului

Directori Generali, Owneri de companii, Managerilor, Negociatorilor Profesionisti

Descrierea programului

Cursul este destinat oamenilor de afaceri care isi doresc o metodologie de decodificare cognitiv-comportamentala a celorlalti dar si sa isi insuseasca si sa isi consolideze uzantele folosite in domeniul afacerilor.

Conceptele de baza ale programului

1Cunoasterea mecanismelor de gandire si de actiune ale oamenilor.

2Cunoasterea si decodificarea comportamentelor simulative si a atitudinilor celor din jur.

3Cunoasterea si gestionarea relatiilor cu personalitatile dificile ale oamenilor.

4Identificarea oamenilor aflati in disonanta cognitiva si abordarea profesionala a acestora.

5Decodificarea intentiilor ascunse ale oamenilor si mai ales, a situatiilor de simulare si disimulare a unor stari.

6Programarea comportamentala pozitiva a celor din jur.

Rezultatele programului:

1Mecanisme de abordare si gestionare a relatiilor cu personalitate dificile ale oamenilor si abordarea personala si personalizata a acestora:
a. Anxiosii;
b. Depresivii;
c. Agresivii;
d. Pasivii;
e. Schizoizii.

2Mecanisme de uzante, eticheta si comunicare profesionala folosite in intalnirile de afaceri.

3Mecanisme de scanare a tiparelor de gandire si de actiune ale celor din jur rationamentului celor din jur.

4Mecanisme si formate de comunicare profesionala avand la baza folosirea unor tehnici de comunicare manageriala:
a. Tehnici de interogare;
b. Tehnici de ascultare;
c. Tehnici de verificare a perceptiilor;
d. Tehnici de feedback;
e. Tehnici de a initia o critica negativ-constructiva.

5Mecanisme complete de schimbare a atitudinilor si a comportamentelor negative si abordarea unei atitudini constructive, pozitive si sanatoase.

6Cinci proiecte la cheie, cu mecanismele, metodele, instrumentele si livrabilele necesare:
a. Cultura de sharing organizational;
b. Cultura de feedback organizational;
c. Cultura de comunicare asertiva;
d. ……