Cum poti sa „revitalizezi” un angajat care a avut rezultate bune candva, dar este intr-un blocaj, printr-o investitie de 5.000 de euro

4Una dintre cele mai mari provocari ale managerilor este, in prezent, sa reconstruiasca performanta unui angajat care, din diferite motive, nu mai inregistreaza rezultate bune si face greseli repetate, care genereaza costuri companiei. Un astfel de angajat are nevoie de un plan de reconstructie si dezvoltare personala si, in niciun caz, concediat, a declarat pentru wall-street.ro Petre Nicolae, seful companiei de training si consultanta CBC Romania.

„Sunt angajati care au performat foarte bine in trecut si care au avut rezultate excelente si, deodata, acestia nu mai sunt capabili sa isi duca la bun sfarsit activitatile zilnice, au intarzieri in reactiile lor, sunt din ce in ce mai stresati, manifesta reticenta si neintelegere pentru orice efort suplimentar, pe care in trecut si-l asuma fara nici un comentariu. Ce se intampla de fapt?! Putem spune ca este demotivat sau rau intentionat, dar asta nu il ajuta cu nimic si mai mult nici pe noi. Ei bine, angajatul poate sa sufere de un puternic blocaj afectiv emotional sau de un inceput de anxietate sau depresie”, a declarat Petre Nicolae.

 

Una dintre cele mai mari provocari ale managerilor este, in prezent, sa reconstruiasca performanta unui angajat care, din diferite motive, nu mai inregistreaza…

Autor: Petre Nicolae | 23 februarie, 2016 | | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

CBC: Avem multe oferte de munca, insa gasim cu dificultate candidati potriviti

1Carente in competentele de baza, aparitia fenomenului de „burnout” a angajatilor sau lipsa specialistilor in Romania sunt doar cateva dintre motivele pentru care companiile locale sunt constant in cautare de oameni noi, in special pentru functii de conducere. Pe de alta parte, recrutarile merg greu, candidatii mint in CV-uri, disimuleaza comportamente si nu au o specializare pe care sa se bazeze, a declarat pentru wall-street.ro seful companiei de recrutare CBC Romania, Petre Nicolae, care a precizat ca evalueaza sute de CV-uri in cautarea angajatului potrivit.

„Dintr-o analiza a mai multor indicatori, am stabilit ca intre motivele pentru care a crescut oferta locurilor de munca pentru primele sase luni ale anului se numara aparitia fenomenului de «burnout» (n.red – epuizarea fizica, emotionala si mentala) in randul angajatilor cu o vechime, pe acelasi post, mai mare de sase ani si care depasesc varsta de 37 de ani. Activitatile rutiniere zilnice, realizate fara o abordare sistemica a jobului duc cu foarte mare usurinta la aparitia procesului de burnout. Cu alte cuvinte, sunt angajati care in ciuda tuturor incercarilor de repozitionare si reincarcare cu motivatie necesara pentru a performa au dat in continuare gres”, a explicat Petre Nicolae.

Carente in competentele de baza, aparitia fenomenului de „burnout” a angajatilor sau lipsa specialistilor in Romania sunt doar cateva dintre motivele pentru care…

Autor: Petre Nicolae | 8 iulie, 2015 | | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

GM Master Class Academy succes garantat in afaceri

2Petre Nicolae, general manager CBC Romania, o companie specializata in consultanta transformationala, management organizational si strategic, business coacing, team building si training transformational, are o experienta de peste 15 ani in domeniul conduce-rii afacerilor, ocupand pe rand functii de top management in cele mai mari companii nationale si multinationale. Din 2003 insa, Nicolae a ales sa se dedice si consultantei, avand si o specializare in management strategic si organizational.

Petre Nicolae, general manager CBC Romania, o companie specializata in consultanta transformationala, management organizational si strategic, business coacing, team building si training transformational,…

Autor: Petre Nicolae | 10 februarie, 2014 | | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Dezvoltarea este cheia. Angajatii aloca mii de euro pentru formare personala si profesionala

3

Situatia economica pe care o resimte in ultimii ani a dus la schimbari importante in toate domeniile. Motivati de diminuarea bugetelor alocate de companii pregatirii angajatilor, pe de-o parte, si dorinta de a performa intr-o piata dificila, pe de alta parte, tot mai mult angajati nu mai asteapta sa fie trimisi la training de firma, ci isi platesc singuri cursurile de dezvoltare profesionala.


“Din ce in ce mai multi angajati, mai ales la nivel de top si middle management, aloca fonduri proprii pentru training, dar si pentru evaluare aprofundata si business coaching. Astfel, un manager de top aloca intre 2.500-4.000 de euro/ an atunci cand constientizeaza necesitatea dezvoltarii personale si profesionale”, a declarat pentru wall-street.ro Petre Nicolae, managing partner in cadrul companiei de training si consultanta CBC Romania.

Situatia economica pe care o resimte in ultimii ani a dus la schimbari importante in toate domeniile. Motivati de diminuarea bugetelor alocate de…

Autor: Petre Nicolae | 25 august, 2013 | | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Transferul afacerilor de la parinti la copii supradotati

copii supraIn lumea afacerilor din Romania se manifesta un nou trend – transferul responsabilitatii in administrarea companiilor, de la parinti la copii.


Majoritatea vestilor bune cu privire la plecarea copiilor nostri pentru a studia intr-o alta tara decat in Romania, sunt legate de copii foarte buni si care au o situatie materiala nu tocmai buna. Exista stereotipul ca majoritatea copiilor bogati stau in Romania si „toaca” banii parintilor devenind “adevarati saprofagi” ai propriei vieti.

In lumea afacerilor din Romania se manifesta un nou trend – transferul responsabilitatii in administrarea companiilor, de la parinti la copii. Majoritatea vestilor…

Autor: Petre Nicolae | 16 iulie, 2013 | | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Business coaching-ul o alternativa la iesirea din criza a unei companii

IMG_0071Acum doua luni, cu aproximatie intr-unul dintre cursurile organizate de CBC Romania, la hotelul Ramada, unul dintre cursantii programului intra in sala si mi se adreseaza intr-un mod direct: „Stimate domn, daca vei fi inca unul dintre sarlatanii care se autonumesc business coach si ia banii oamenilor degeaba, voi pleca din sala si te voi face de rusine in fata a 30 de oameni”. Aceasta persoana este un avocat celebru din Romania, care, trecand prin situatii de necesitate a unui serviciu de coaching, a intalnit tot felul de „business coach”, care aveau intre 27 si 35 de ani, practicau coachig-ul de 20 de ani si aveau succes de nu il puteau masura decat folosind indicatori la superlativ. Deznodamantul istoriei mele a fost unul foarte fericit. Celebrul avocat nu numai ca a ramas la finalizarea celor trei zile de coaching, dar a devenit si unui dintre vectorii de imagine pozitiva ai programului de business coaching si, nu in cele din urma , al meu personal. In acest context, am vrut sa evidentiez doar faptul ca, daca nu esti un profesionist desavarsit si nu ai rezultate palpabile in aceasta meserie, mai devreme sau mai tarziu vei fi demascat si vei pierde tot ce ai.

Acum doua luni, cu aproximatie intr-unul dintre cursurile organizate de CBC Romania, la hotelul Ramada, unul dintre cursantii programului intra in sala si…

Autor: Petre Nicolae | 10 iunie, 2013 | | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Ce spun ceilalti despre mine...