5 lucruri pentru a avea si dezvolta o familie echilibrata si fericita

familie1. Duminica trebuie sa fie alocata doar pentru familie si pentru nimic altceva!
  • Echilibru psihologic al unui om se cladeste pe principii de viata care sa aiba la baza obiceiuri si traditii sanatoase. Acest lucru se traduce prin asumarea eforturilor unei familii de a stabili si implementa obiceiul de a lua impreuna masa de duminica. Te intrebi cum poate influenta in mod pozitiv aceasta actiune si ce ecou poate avea in consolidarea relatiilor unei familii. Ei bine, in acest context, unui om ii creste capacitatea de a-si reveni atunci cand este supus unor traume cu impact negativ-distructiv asupra sa si a celor dragi lui.
  • Duminica dimineata trebuie sa fie un inceput al “unui moment special de conexiune cu familia”. Cafeaua sau micul dejun sunt punctul de plecare in stabilirea unui plan unic care sa iti permita sa ai o zi de exceptie.
  • Masa de pranz trebuie sa fie respectata intocmai, adica trebuie sa fie “sfanta si doar in familie”.
Autor: Petre Nicolae | 3 octombrie, 2016 | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Business Coaching-ul, un “bilet castigator” sau un “proces steril”

CBC-Romania.-Petre-Ncioale.-business-coacingO intrebare pe care fiecare dintre noi si-o pune, ori de cate ori intalneste o problema de business a carei rezolvare este greu de gasit… Ce este Business Coaching-ul?!

Ei bine…

Business Coaching-ul este o metoda algoritmica de dezvoltare personala si profesionala , prin care un specialist numit coach ajuta un antreprenor sau un General Manager aflat in imposibilitatea de a mai face fata in viata personala si cea profesionala

Autor: Petre Nicolae | 21 iunie, 2016 | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Cum sa iti reorganizezi afacerea

petre nicolaeProbabil ca fiecare dintre noi si-a pus cel putin odata in viata intrebarea daca afacerea sau departamentul condus functioneaza dupa formate performante de business sau l-am organizat asa cum ne-am priceput sau am stiut la un moment dat?!

Fara o organizare buna  o afacere performeaza iar noi stam relaxati doar daca:

  1. 1.Piata pe care actionam este una in crestere;
  2. 2.Produsele sau serviciile noastre se vand fara mari eforturi din partea noastra;
  3. 3.Avem bani pentru plata salariilor, taxelor si impozitelor;
  4. 4.Angajatii sunt multumiti pentru ca isi primesc salariile;
  5. 5.Sunt resurse pentru investitii iar Owner-ii sunt multumiti pentru ca isi primesc dividendele si se bucura de vacante de vis.

 

Problemele unei companii apar atunci cand:
  1. 1.Piata scade si produsele nu se mai vand;
  2. 2.Concurenta actioneaza haotic si devine extrem de agresiva in piata;
  3. 3.Nu mai avem bani pentru achizitie de materie prima, plata salariilor, plata taxelor si a impozitelor;
  4. 4.Creditorii ne bat la usa si nu mai facem fata;
  5. 5.Angajatii stau pe un “butoi cu pulbere” iar noi nu prea mai putem sa dormim.
Autor: Petre Nicolae | 30 mai, 2016 | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,00 out of 5)
Se încarcă...

GM MASTER CLASS ACADEMY

PETRE NCIOLAE 1

Petre Nicolae, General Manager CBC Romania, o companie specializata in consultanta transformationala, management organizational si strategic, business coaching, team building si training integrat transformational, are o experienta de peste 15 ani in domeniul conduce-rii afacerilor, ocupand pe rand functii de top management in cele mai mari companii nationale si multinationale. Din 2003 insa, Nicolae a ales sa se dedice si consultantei, avand si o specializare in management strategic si organizational.

Proiectul GM Master Class Academy a luat fiinta acum patru ani, cand a participat la un program intensiv de pregatire la universitatea Cambridge (U.K.). In urma programului si-a dat seama ca toti cei prezenti in jur de 250 de directori de la cele mai mari corporatii din lume, au plecat cu impresii foarte bune, dar nimic concret care sa ii ajute in businessul lor.„M-am interesat daca exista o licenta a unui astfel de program, l-am achizitionat si l-am adaptat in mod concret pentru piata din Romania si mai ales pentru managementul antreprenorial din Romania”, povesteste Nicolae. Insa pentru a se potrivi pietei si managementului din Romania, programul a trebuit adaptat si asta in mai bine de doi ani. Ideea sa a prins in timp, astfel ca pana in acest moment 1200 de general manageri care au participat la acest program, din care 1110 sunt certificati pe functia de general manager…….

Autor: Petre Nicolae | 18 noiembrie, 2015 | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 4,25 out of 5)
Se încarcă...

Transferul afacerilor de la parinti la copii supradotati

Petre-Nicolae In lumea afacerilor din Romania se manifesta un nou trend – transferul responsabilitatii in administrarea companiilor, de la parinti la copii.

 Majoritatea vestilor bune cu privire la plecarea copiilor nostri pentru a studia intr-o alta tara decat in Romania, sunt legate de copii foarte buni si care au o situatie materiala nu tocmai buna. Exista stereotipul ca majoritatea copiilor bogati stau in Romania si „toaca” banii parintilor devenind “adevarati saprofagi” ai propriei vieti.Povestea noastra incepe acum doi ani am fost contactat de unul dintre proprietarii unei mari companii antreprenoriale romanesti si mi-a propus o afacere, care, la acea data, mi s-a parut curioasa, dar foarte provocatoare. Mi s-a adresat la urmatoarea forma “Dle Nicolae, stiu ca va ocupati de antreprenorii din Romania si de general managerii care nu au stiinta de a face intr-un mod profesional business! Va propun sa va ocupati de cei doi copii ai mei, proaspat intorsi dupa finalizarea studiilor din Elvetia si Anglia”Probabil va intrebati despre ce este vorba?!

Autor: Petre Nicolae | 16 noiembrie, 2015 | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Ce spun ceilalti despre mine...