Consultantul programului
Petre Nicolae
Grupul tinta al programului
Directori Generali, Owneri de companii, Directori de Vanzari,
Descrierea programului
Programul garanteaza intoarcerea rapida si certa a investitiei si va ajuta sa vindeti intr-un mod profesional, sistematic, algoritmic și corect catre clientii Dvs., sa puteti transfera cu usurinta toate metodele, instrumentele, tehnicile si livrabilele catre oamenii din subordine, sa puteti realiza cu usurinta un sistem de organizare si coordonare a propriilor vanzari sau a fortei Dvs de vanzari si sa aveti garantia ca aveti organizat departamentul sau echipa de vanzari, dupa formate de business performante.
Conceptele de baza ale programului
1Transferul unei metodologii complete necesare realizarii si implementarii unui sistem profesional de vanzare consultativa, atat la nivel de companie cat si la nivel de echipa.
2Formarea de profesionisti in domeniul vanzarilor consultative si strategice, astfel încat sa poata transfera la randul lor toate informatiile, metodele, instrumentele si livrabilele catre forta de vanzari a companiei.
3Realizarea unui sistem de coordonare strategica a departamentului de vanzari.
4Trecerea de la o abordare a vanzarilor de tip empiric la una de tip profesional, sistematic si controlat.
Rezultatele programului
1Sistem profesional de abordare a vanzarilor in relatiile cu clientii companiei:
a.Mecanisme de comunicare targetata pentru fiecare grup tinta;b.Mecanism de promovare integrata a produselor si serviciilor companiei.c.Mecanism de control al tuturor actiunilor si rezultatelor.
2Stabilirea tuturor mecanismelor si metodelor de argumentare in relatia cu clientii companiei:
a.Realizarea unei harti de argumentare sistemica in relatia cu clientii;b.Realizarea unor formate de argumentare profesionala; NCAB, Profit Story,etc.
3Stabilirea unui sistem profesional de contactare a clientilor:
a.Realizarea unui format de baze de date targetate;b.Stabilirea listelor de contactare a clientilor;c.Stabilirea mecanismelor de contactare a clientilor;
4Stabilirea unui format profesional de negociere a avantajelor companiei:
a.Mecanismele de manevrare a obiectiilor;b.Mecanismele privind demonetizarea obiectiilor.
.