Consultantul programului
Cristian Mocanu
Grupul tinta al programului
Directori Generali, Owneri de companii, Directori de Resurse Umane, Directori de departamente
Descrierea programului
Formarea unei ecipe de Salesmen care sa acumuleze toate competentele si expertizele unui profesionist in domeniul vanzarilor si al marketingului. In acest context, echipa de vanzari va fi capabila sa genereze si sa implementeze proiecte similare cu cele folosite de companiile de consultanta atunci cand realizeaza si implementeaza sisteme consolidate de vanzari.
Conceptele de baza ale programului
1 Mecanismele de gandire si de actiune ale oamenilor
2 Psihologia comportamentala aplicata in vanzari si negociere
3Tehnici de comunicare cu impact folosite in vanzari
4Mecanismele de manevrare a obiectiilor clientilor
5Tehnici de incheiere a vanzarilo
6 Mecanisme de abordare a clientilor dificili.
7Sistemele de vanzare si impactul acestora asupra performantei.
8Profilul negociatorului eficient
9Etapele procesului de negociere
Rezultatele programului
1 Implementarea unui mecanism de comunicare profesionala si asertiva in relatia cu colegii si clientii.
2Mecanism de gestionare a confliectelor cu colegii si clientii.
3Mecanisme de negociere a pretului si de incheiere a vanzarilor.
4Mecanism de contactare a clientilor si de validare a etapelor in vederea incheierii contractelor.
5Proiect de realizare si implementare a unui mecanism de decodificare a minciunii pentru validarea si controlul procesului de negociere.
6 Proiect de realizare si implementare a unui mecanism de diagnoza a mediului de afaceri al negocierilor.