Negocierea strategica a contractelor

Consultantul programului

Petre Nicolae

Grupul tinta al programului

Key Account Manageri, Achizitori profesionisti, Negociatori profesionisti, Manageri, Salesmani

Descrierea programului

Reprezinta un sistem la cheie de negociere profesionala a avanatajelor si beneficiilor companiei si are la baza un adevarat arsenal de metodologii de fac posibila negocierea oricarui contract, indifferent de marimea sau gradul de dificultate al acestuia.

Programul are la baza o abordare mixta a procesului de negociere, astfel incat negociatorii sa intelaga atat abordarea unei strategii de sales cat si una de buying.

Conceptele de baza ale programului

1Uzantele de comunicare in afaceri.

2Tiparele si mecanismele de gandire si de actiune ale negociatorilor.

3Psihologia minciunii si decodificarea disonantei cognitive in negociere.

4Simularea si desimularea folosite de clienti in procesul de negociere.

5Segmentarea si targhetarea surselor de achizitii (buying).

6Instrumentele profesionale de diagnosticare a mediului de afaceri si al negocierilor.

7Stabilirea indicatorilor de performanta in achizitii si criteriile de validare al acestora.

8Realizarea si implementarea unui Ghid de evaluare al furnizorilor companiei.

9Mecanismul de punctare a criteriilor de evaluare a furnizorilor.

Rezultatele programului

1Sistem la cheie de diagnosticare a mediului concurential si de afaceri al companiei.

2Sistem la cheie de stabilire si validare a surselor de achizitie.

3Sistem la cheie de validare a criteriilor de selectie a furnizorilor strategici.

4Mecanisme complete de negociere strategica a avantajelor cu furnizorii unici.

5Mecanisme de decodificare cognitiva a psihologiei minciunii.

6Mecanisme de pregatire a unui proces de negociere a vanzarilor strategice in relatiile cu marii retaileri din Romania.