Dezvoltarea este cheia. Angajatii aloca mii de euro pentru formare personala si profesionala

18

Situatia economica pe care o resimte in ultimii ani a dus la schimbari importante in toate domeniile. Motivati de diminuarea bugetelor alocate de companii pregatirii angajatilor, pe de-o parte, si dorinta de a performa intr-o piata dificila, pe de alta parte, tot mai mult angajati nu mai asteapta sa fie trimisi la training de firma, ci isi platesc singuri cursurile de dezvoltare profesionala.

“Din ce in ce mai multi angajati, mai ales la nivel de top si middle management, aloca fonduri proprii pentru training, dar si pentru evaluare aprofundata si business coaching. Astfel, un manager de top aloca intre 2.500-4.000 de euro/an atunci cand constientizeaza necesitatea dezvoltarii personale si profesionale”, a declarat pentru wall-street.ro Petre Nicolae, managing partner in cadrul companiei de training si consultanta CBC Romania.

Si cum pe o piata dificila, calitatea face diferenta, angajatii inteleg importanta pregatirii si iau atitudine.

“La programelor de certificare complexe organizate de Exec-Edu, procentul celor care suporta pe cont propriu taxa de participare a crescut an de an, ajungand in 2013 pana la 30% la unele cursuri. Acest lucru se intampla pe de-o parte pentru ca managerii incep sa fie constienti de importanta de a investi continuu in pregatirea lor, fara sa mai astepte ca angajatorul «sa ii trimita la training ». Pe de alta parte, bugetele companiilor sunt directionate mai degraba catre cursurile customizate, in-house, la care participa un numar mare de persoane si unde eficienta este maxima din punct de vedere al costurilor per participant”, sustine Oana Scarlat, director de marketing in cadrul companiei de training Exec-Edu.

Autor: Petre Nicolae | 16 noiembrie, 2015 | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

CBC Romania: Abordarea clasica in training nu mai functioneaza

64 GM Masterclass Academy

Pentru ca abordarea clasica in training nu mai functioneaza in 2013, trainingul integrat transformational a fost solutia pentru acele companii care nu mai doreau jumatati de masura, ci o abordare bazata pe metodologii si mecanisme de consultanta, a declarat pentru wall-street.ro Petre Nicolae, managing partner in cadrul companiei de training si consultanta CBC Romania.

Anul 2013 a fost pentru CBC Romania peste asteptarile noastre. Programele de training integrat trasformational deja initiate in anii anteriori au continuat si au fost completate cu module suplimentare de evaluare, training si coaching. Pe langa clientii din anii anteriori, care aveau deja in desfasurare programe integrate, au fost incheiate contracte cu clienti noi, companii sistem si antreprenoriale, care au constientizat necesitatea unei abordari integrate. Pentru ca abordarea clasica in training nu mai functioneaza in 2013, trainingul integrat transformational a fost solutia pentru aceste companii care nu mai doreau jumatati de masura, ci o abordare bazata pe metodologii si mecanisme de consultanta”, a spus Nicolae.

Autor: Petre Nicolae | 16 noiembrie, 2015 | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Depresia ca efect colateral al crizei economice

blog 1Cuvantul depresie se afla pe buzele noastre destul de des in ultimul timp desi, cateodata , am vrea sa nu mai existe nici macar in dictionar cu toate ca aproximativ 80% dintre managerii de top din Romania sufera de o usoara forma de depresie (uneori inconstienta sau, mai bine spus, fara sa fie constientizata).

Ce anume ne determina sa evitam folosirea cuvantului depresie (desi acesta este prezent in subconstientul nostru)?!……………..

Autor: Petre Nicolae | 16 noiembrie, 2015 | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Despre carieră şi management transformaţional, cu Petre Nicolae

Petre-NicolaeGeneral Manager CBC România din 2005 până în prezent, Petre Nicolae se distinge pe piata afacerilor din Romania printr-o vasta experienta in zona de consultanta transformationala, management organizational si strategic, business coaching, team building si training integrat transformational. Avand o experienta de peste 15 ani in domeniul conducerii afacerilor, Petre Nicolae s-a dedicat, incepand cu 2003 consultantei, fiind specializat in management strategic si organizational.

In cadrul CBC Romania, sub conducerea lui Petre Nicolae, a fost lansat singurul program adresat general managerilor si top managerilor din Romania, devenind un reper pe piata de training transformational si consultanta din Romania. Ca absolvent al unui doctorat in Managementul Vanzarilor si Marketingului, precum si al unui EMBA la CNAM Paris, Petre Nicolae detine expertiza necesara pentru a deveni unul dintre cei mai importanti consultanti de pe piata romaneasca in ceea ce priveste consultanta in management strategic, coaching-mentoring, recrutare si head-hunting.

 

Autor: Petre Nicolae | 18 septembrie, 2015 | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Sfaturile oamenilor de afaceri pentru noua generatie de antreprenori: „Nu-ti permiti un manager bun? Fa-l partenerul tau”, „Unui om care creste odata cu compania, ii cresc si nevoile, nu doar salariul”

IMG_0032Banii sunt importanti in demararea unei afaceri, sustin oamenii de business din Romania. Ce se intampla insa in cazurile in care ideile bune exista, nu si resursele financiare? Cei cu spirit antreprenorial vor reusi sa gaseasca o cale de a face rost de fonduri, e de parere Camelia Sucu, una dintre cele mai cunoscute femei de afaceri de pe plan local. „Te duci catre un business angel sau cauti la un fond de investitii. Nu-ti permiti un manager bun, pe care sa-l platesti bine? Fa-l partenerul tau, propune-i sa trageti la aceeasi caruta”, a declarat aceasta in cadrul Conferintei Internationale Femei in Afaceri.

Sucu, Class Living: „Daca ai spirit antreprenorial, o sa faci rost de bani”

Camelia Sucu, fondatoarea brandului de mobila Class Living, a explicat in cadrul evenimentului care a avut loc, joi, in Bucuresti, ca multi tineri aflati la inceput de drum in business se plang de lipsa banilor si, ca uneori, pun acest lucru pe seama nerealizarilor profesionale. „Daca ai spirit antreprenorial, o sa gasesti o cale sa faci rost de bani. Du-te catre un business angel, cauta la un fond de investitii”, a punctat Sucu.

.

Autor: Petre Nicolae | 21 octombrie, 2013 | Niciun comentariu | |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Ce spun ceilalti despre mine...